Gratis verzending vanaf €25,-


Garantie & Klachten


Garantie

 

Ik geef om mijn producten en doe logischerwijze mijn best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Vanaf de datum van uw aankoop, krijgt u twee maanden garantie.

 

Wanneer u een gebrek aan het product ontdekt of zou horen te ontdekken dient u binnen een redelijke termijn contact met me op te nemen. Een redelijke termijn is in ieder geval twee maanden. Onder omstandigheden kan een termijn van langer dan twee maanden ook acceptabel zijn.
Indien u tijdig contact met me opneemt zal ik zorgen voor een kosteloze reparatie of voor vervanging.

 

LET OP: garantie is niet van toepassing op:

 

  • Verkleuring van het metaal door aanraking met vocht, parfum of andere cosmetica;

 

  • Slijtage, beschadiging of breuk van sieraden of onderdelen door ondeskundig gebruik, doordat het sieraad is gevallen of ergens achter is blijven hangen;

 

  • Verkleuring of slijtage van draad of koordjes.

 

Klachten

 

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij me kenbaar te maken door te mailen naar info@the11thjewel.nl en dan zal ik op zoek gaan naar een voor u passende oplossing.

 

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.